Ylemmät AMK-tutkinnot

Viimeinen hakuaika: Joint application January
Lähiopetus

International Business Management | Master of Business Administration

SeAMKin työelämälähtöinen International Business Management -tutkinto-ohjelma tarjoaa sinulle mahdollisuuden kehittyä kansainvälisen liiketoiminnan asiantuntijaksi. Opinnoissasi opit hyödyntämään uusia ajattelu- ja toimintamalleja kansainvälisen liiketoimintaosaamisen kehittämiseen. Opintojesi aikana sinulla on mahdollisuus luoda vahvat yhteydet niin suomalaiseen kuin kansainväliseen työelämään. SeAMK Master Schoolin kansainvälinen ympäristö ja eri kulttuureista tulevat opiskelijat mahdollistavat elinikäisten, monikulttuuristen suhteiden luomisen.

Opintojen laajuus on 90 opintopistettä, joka koostuu syventävistä ammattiopinnoista, vapaasti valittavista opinnoista ja opinnäytetyöstä. Opinnäytetyö on työelämän kehittämisprojekti, joka tukee opiskelijan henkilökohtaisen ammatillisen osaamisen kehittymistä.

Koulutus järjestetään verkkopainotteisena monimuotototeutuksena. Lähiopetusta järjestetään SeAMKin kampuksella Seinäjoella joka toinen viikko perjantaisin ja lauantaisin. Opintoihin sisältyy lähiopetuksen lisäksi verkko-opetusta, itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä. Opetuskieli on englanti.

Opintojesi alussa sinulla on mahdollista saada henkilökohtainen opiskelu- ja urasuunnitelma, jonka avulla voit suunnata opintojasi ja rakentaa urapolkuasi mielenkiintosi ja omien henkilökohtaisten tavoitteidesi mukaisesti.

Lähde: Opintopolku

Hakeminen ja kelpoisuus

Koulutukseen haetaan tammikuun yhteishaussa osoitteessa opintopolku.fi.

Tradenomi (ylempi AMK), Master of Business Administration (MBA)