AMK-tutkinnot, päiväopinnot

Opintotukikelpoinen
Seuraava aloitus
Viimeinen hakuaika
Viimeinen hakuaika: Kevään yhteishaku (13.–27.3.2024)
Toteutustapa
Lähiopetus
Pituus
3,5 vuotta
Opintotuki
Opintotukikelpoinen
Seuraava aloitus
Viimeinen hakuaika
Viimeinen hakuaika: Kevään yhteishaku (13.–27.3.2024)
Toteutustapa
Lähiopetus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Tradenomina työskentelet kaikkialla, missä tarvitaan liiketaloudellista osaamista ja kekseliästä mieltä. Ja sitä tarvitaan kaikkialla eri toimialoilla, myös julkisella puolella ja yhdistyksissä. Tradenomina olet myös etevä yrittäjä.

Tradenomiopinnoissa korostuvat tuotekehitys ja palvelumuotoilu, digitaalinen myynti ja markkinointi, johtaminen, riskienhallinta, yritysjuridiikka, taloushallinto- ja tilintarkastusosaaminen, kansainvälinen liiketoimintaosaaminen, uusien liiketoimintamallien innovatiivinen kehittäminen ja yrittäjyys. Aiheet painottuvat eri tavoin sen mukaan minkä koulutuksen valitset.

Kestävän liiketoiminnan kehittäminen tai taloushallinnon asiantuntijuus

Rovaniemellä syksyllä 2024 alkavan koulutuksen suuntautumisvaihtoehdot (suuntautuminen valitaan toisena opiskeluvuotena):

1. Kestävän liiketoiminnan kehittäminen
  2. Taloushallinnon asiantuntijuus

Hakeminen

Koulutus käynnistyy seuraavan kerran elokuussa 2024, ja siihen voi hakea kevään yhteishaussa 13.3. - 27.3.2024.

Tutkinto / todistus

Tradenomi (AMK)

Information request

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Tradenomi (AMK) | kestävän liiketoiminnan kehittäminen tai taloushallinnon asiantuntijuus | päivätoteutus? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.