LAB-ammattikorkeakoulu

paikassa Lahti (+ 2 sijaintia)
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

LAB-ammattikorkeakoulu

LAB-ammattikorkeakoulu syntyi halusta uudistaa korkeakoulutusta ja työelämää – tehdä työstä merkityksellisempää. Haluttiin parempi työelämä, ja sitä varten tarvittiin parempi ammattikorkeakoulu. LAB aloitti toimintansa 1.1.2020, kun Lahden ja Saimaan ammattikorkeakoulut yhdistyivät.

LAB-ammattikorkeakoulu on työelämän innovaatiokorkeakoulu, joka toimii Lahdessa, Lappeenrannassa ja verkossa. LAB tarjoaa koulutusta viidellä eri alalla: sosiaali- ja terveysala, tekniikka, liiketalous, hotelli-, ravintola- ja matkailuala sekä muotoilu, kuvataide ja visuaalinen viestintä. Lisäksi LAB tarjoaa täydennys- ja erikoistumiskoulutuksia sekä kaikille avoimia ammattikorkeakouluopintoja.

LAB-ammattikorkeakoulun vahvuuksia ovat kiertotalous, design, innovaatiot sekä hyvinvointi. LABissa työskentelee 9 400 opiskelijaa sekä 550 opettajaa ja TKI-asiantuntijaa. LABin liikevaihto on noin 70 miljoonaa euroa, ja se on Suomen kuudenneksi suurin ammattikorkeakoulu.

LAB nimenä ilmentää työelämän innovaatiokorkeakoulun visiota ja toimintakulttuuria, sekä kuvaa aktiivista tekemistä, jossa erilaiset ihmiset ja osaajat luovat uutta yhdessä yritysten kanssa.

Haluatko lisätietoa LAB-ammattikorkeakoulun koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa LAB-ammattikorkeakoulun koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Jokaisen koulutusesittelyn yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää LAB-ammattikorkeakoululle yhteydenottopyyntö ja saada vastauksia opintojen aloittamiseen liittyviin kysymyksiisi.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Bachelor of Business Administration | Business Information Technology | full-time studies Lahti
Bachelor of Business Administration | International Business | full-time studies Useita (2)
Bachelor of Culture and Arts | Sustainable Design Business | full-time studies Lahti
Bachelor of Engineering | Industrial Information Technology | full-time studies Lahti
Bachelor of Engineering | Industrial Mechanical Engineering | full-time studies Lappeenranta
Bachelor of Engineering | Sustainable Construction Technology | full-time studies Lahti
Bachelor of Engineering | Sustainable Solutions Engineering | online studies Verkossa
Bachelor of Health Care | Paramedic Nurse | full-time studies Lappeenranta
Bachelor of Hospitality Management | Tourism and Hospitality Management | full-time studies Lappeenranta
Ensihoitaja (AMK) | päivätoteutus Lappeenranta
Ensihoitaja (AMK) | verkkopainotteinen monimuotototeutus Lappeenranta
Ensihoitajan muuntokoulutus sairaanhoitajille Lappeenranta
Fysioterapeutti (AMK) | päivätoteutus Useita (2)
Fysioterapeutti (AMK) | verkkopainotteinen monimuotototeutus Useita (2)
Insinööri (AMK) | kestävä kaupunkisuunnittelu | monimuotototeutus Lahti
Insinööri (AMK) | konetekniikka | päivätoteutus Useita (2)
Insinööri (AMK) | konetekniikka | verkko-opinnot Verkossa
Insinööri (AMK) | puutekniikka | päivätoteutus Lahti
Insinööri (AMK) | puutekniikka | verkko-opinnot Verkossa
Insinööri (AMK) | rakennus- ja yhdyskuntatekniikka | päivätoteutus Lappeenranta
Insinööri (AMK) | sähkö- ja automaatiotekniikka | monimuotototeutus Lahti
Insinööri (AMK) | sähkö- ja automaatiotekniikka | päivätoteutus Useita (2)
Insinööri (AMK) | tieto- ja viestintätekniikka | verkko-opinnot Useita (2)
Insinööri (AMK) | ympäristöteknologia | verkkopainotteinen monimuotototeutus Lahti
Insinööri (ylempi AMK) | IoT:stä tekoälyyn | verkko-opinnot Verkossa
Insinööri (ylempi AMK) | kestävä kaupunkiympäristö | verkko-opinnot Verkossa
Insinööri (ylempi AMK) | uudistava johtaminen | verkko-opinnot Verkossa
Kulttuuriala (ylempi AMK) | muotoiluajattelu ja asiakaskokemus Lahti
Kulttuuriala (ylempi AMK) | muotoilun ja median digitaaliset ratkaisut Lahti
Kuvataiteilija (AMK) | kuvataide | päivätoteutus Lappeenranta
Kuvataiteilija (AMK) | valokuvaus | päivätoteutus Lahti
Kuvataiteilija (ylempi AMK) | kuvataide Lappeenranta
Master of Business Administration | Business Innovation Culture and Creativity | online studies Verkossa
Master of Engineering | Urban Sustainability | online studies Verkossa
Medianomi (AMK) | digitaalisen kokemuksen suunnittelu | päivätoteutus Lahti
Moderni johtajuus (ylempi AMK) | verkko-opinnot Verkossa
Muotoilija (AMK) | puettava muotoilu | päivätoteutus Lahti
Muotoilija (AMK) | sisustusarkkitehtuuri ja kalustemuotoilu | päivätoteutus Lahti
Muotoilija (AMK) | tuotemuotoilu | päivätoteutus Lahti
Muotoilija (AMK) | visuaalisen viestinnän muotoilu | päivätoteutus Lahti

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta LAB-ammattikorkeakoulu? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Mukkulankatu 19
15210 Lahti