Centria-ammattikorkeakoulu

paikassa Kokkola (+ 2 sijaintia)

Centria-ammattikorkeakoulu

Centria-ammattikorkeakoulu on noin 3900 opiskelijan ja reilun 300 työntekijän asiantuntijaorganisaatio. Tarjoamme opiskelijoillemme laajan valikoiman koulutusmahdollisuuksia, käytännönläheisen opetuksen sekä hyvät yhteydet työ- ja elinkeinoelämän edustajiin. Kampuksemme sijaitsevat Kokkolassa, Ylivieskassa ja Pietarsaaressa.

Meillä on mahdollista suorittaa työelämän arvostama korkeakoulututkinto tekniikan, sosiaali- ja terveysalan sekä liiketalouden aloilla. Tarjolla on myös käytännönläheiset musiikkipedagogin ja yhteisöpedagogin tutkinnot. Meillä voit suorittaa myös ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon. Opiskella voi joko päivisin tai monimuotona esimerkiksi työn ohessa joko suomeksi tai englanniksi. Vuosittain meiltä valmistuu noin 575 insinööriä, tradenomia, sosionomia, sairaan- ja terveydenhoitajaa sekä musiikki- ja yhteisöpedagogia. Noin 90 tutkinnon suorittaneista on kansainvälisiä opiskelijoita. Ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon suorittaneita valmistuu vuosittain noin 50.

Pienet ryhmäkoot, tiivis opiskelijayhteisö ja vastikään uudistetut, nykyaikaiset oppimisympäristöt luovat viihtyisät puitteet opiskelulle. Opetus perustuu osittain työpajoihin sekä kehittämishankkeisiin, joissa opiskelijat suorittavat projektiluonteisia tehtäviä. Yritysvierailut ja kummiyritysten tehtävänannot tarjoavat opiskelijoille realistisen käsityksen työelämän vaatimuksista ja auttavat opiskelijoitamme verkostoitumaan potentiaalisten työnantajien kanssa jo opintojen aikana.

Tehtävänämme on edistää toiminta-alueemme hyvinvointia, kehittymistä ja kilpailukykyä opetuksen sekä TKI-toiminnan avulla. TKI-toimintamme on yksi ammattikorkeakoulumme vahvuuksia ja se on saanut myös valtakunnallista menestystä.

Lähde: Opintopolku

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Bachelor of Business Administration | Business Management (ERP) | full-time studies Kokkola