Sairaanhoitajan opinnot

Sairaanhoitajan opinnot
31.5.2011 11:02
Sairaanhoitjakoulutukseen
79

Sairaanhoitajan opinnot on minulla tähtäimessä! Tietääkö joku kuinka vaikeaa on päästä opiskelemaan sairaanhoitajaksi?

RE: Sairaanhoitajan opinnot
31.5.2011 11:03
Örup
79

Ei mitään tietoa mutta olen kyllä itsekin ajtellut hakea siaraanhoitajaksi... Mihin oot ajatellut hakea? Mulla on vielä yks vuosi lukiota jäljellä mutta sitten!!!

31.5.2011 11:09
Chihuahua91
79

mä opiskelen tällä hetkellä sairaanhoitajaksi Savonia-ammattikorkeakoulussa. Paras valinta ikinä, super mielenkiintoinen koulutus, tutustunu uusiin upeisiin ihmisiin ja todella pätevät ja mukavat opettajat! =) Opiskelumotivaatio on helppo pitää korkealla :D

31.5.2011 11:22
Kirsikka
79

Opiskelen Kajaanin ammattikorkeakoulussa hoitotyön koulutusohjelmassa, kivaa on! Suosittelen =) Ei ollut mitenkään erityisen vaikea päästä, mutta valintakokeeseen kannattaa kyllä panostaa!

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: Sairaanhoitajan opinnot? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Tilaa studentum.fi:n uutiskirje!
Tilaa kuukausittainen uutiskirje opinnoista Lue lisää aiheesta Lue lisää aiheesta
Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät

Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät
Blogi
Kirjoita blogia opiskelijaelämästäsi!
Nyt voit blogin avulla jakaa arkipäiväsi opiskelijana, olet sitten Suomessa tai ulkomailla!

Viimeisimmät blogit